New hope!

Kategori: vardag

Jag har fått nyfunnet hopp för min skolgång. Dagens economic concepts lektion var kort men gav mig info om kursen, den verkar som den utmaningen som jag letat efter och gillar jag ämnet kommer jag troligtvis att byta inriktining till leadership and economics istället för managment. Kursen är en introduktion till micro och macro ekonomi något jag velat läsa ett tag. Så nu håller vi tummarna, och trots att jag kommer få plugga massvis hemma för denna kursen är jag otroligt taggad. Hoppas morgondagen Business law ger mig samma glöd, insperation och studiemotivation!
Har btw just kommit hem från en superkväll ute, inget ragg återigen men hade det superkul på dansgolvet med Emelie och finnarna.
Måste även tillägga att jag har världens sötaste farmor och farfar som jag video samtalade med idag på Skype!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: