Lite mer Grrrrrrrrrr i livet.

Kategori: vardag

Imorse rekomanderade jag lite mer Grrr i livet, nu rekomenderar jag lite mer zZzzZZzZ i livet. Gick på min föreläsning imorse, men höll på att gå flera gånger på gund av att hela huvudet snurrade. Jag skippade därför seminariumet och ligger nu i min säng och vilar istället. Vet inte vad yrseln beror på men om lektionen inte ger mig något för att jag mår dåligt kan jag lika gärna vara hemma, dock får jag lite ångest för att jag missar ett semenarium. Får se om det blir någon karnivalfest för mig ikväll eller inte.

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Det är ju sant, kan man ändå inte hänga med i det som sägs för att man mår dåligt så kan man ju lika gärna vara hemma och kurera sig. Hoppas det släpper och att du blir piggare.

    2011-02-25 | 14:18:50
    Bloggadress: http://parfymeria.se

Kommentera inlägget här: