Life has its up and downs.

Kategori: vardag

Det är så lätt att säga att man inte bryr sig right?
Jag har hållt det ganska bra senaste halvåret men nu börjar jag bry mig lika mycket som vanligt. Saker som borde vara jobbigt som jag bara viftat iväg som ingenting kommer nu tillbaka med full fart. Bilder som jag kunde varit med i, om jag hade varit tillfrågad, vilket jag inte var exempelvis.
Nej jag ska gå ut och ta mig en liten prommis nu, orkar inte sitta inne på mitt stökiga och skitiga studentrum som jag just nu i orkar städa. Ja jag märker på mitt sinnestillstånd att jag sovit lite i natt.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Älskling raring gullegryn, inte deppa förlusten är inte din utan deras kom det ihåg <3<3<3

    2011-02-03 | 23:30:21
  • Catte säger:

    <3

    2011-02-04 | 21:27:27
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: