Alla hjärtans dag? Alla mina jags dag!

Kategori: vardag

Har haft en underbar start på dagen, smoothie frukost, gym, omelett lunch och snart ska jag bege mig ut på stan och köpa nya Converse och kolla på träningskläder (mina byxor har gått sönder, en hel söm har spruckit på ena benet) samt fika med Elin och Olivia. Har haft några riktigt bra workouts senaste veckan, hade mina längsta run i fredags och idag slog jag mitt snabbaste på 1 mile, känns riktigt bra att ha kommit igång igen, beach 2011 here I come haha!
Ikväll kanske det blir utgång, det är ett traficlight party på Tramps, men vet inte hur taggad jag är, får se senare ikväll ska äta middag med Olivia, Amelie och kanske några fler. Att sitta ensam inne på student rummet idag finns inte inne på kartan.
Någon sa här om dagen att alla hjärtans dag får singlar att känna sig dåliga och otrillräckliga, jag håller inte med! Det är en dag för oss singlar att fira att vi slipper vara i ett förhållande och anstränga oss massa extra (jag spyr av tanken att behöva köpa pressent, klä upp sig, sitta på en överpiffad resturang med massa andra romantiska par omkring mig, blää). Idag njuter jag som alla andra dagar att vara fri som fågeln och kunna göra vad jag vill, trots att det är någon stupid holiday, woho!

Kommentarer

  • Järleby säger:

    Hahaha jag känner exakt samma sak som du för alla hjärtans dag - bara konstlat och jobbigt!! I år har jag iofs haffat en kille men jobbar till 22, kul tjej ;)

    2011-02-14 | 18:11:55

Kommentera inlägget här: