The end of my world.

Kategori: vardag

Dålig planering, dålig student, noll motivation, bitter på livet.
Då är hon tillbaka, den pessemistiska, bittra, sura tjejen som ni alla älskar att irritera er på för att hon är för neggo. Har om en och en halv dag en pressentation och rapport deadline och arbetet går segare än kola. Jag försöker och jag kämpar, tycker till och med att det är kul, men nu har jag kört fast, ordentligt, inte ens en putt och gasen i botten får det att rulla. Jag ger upp, jag failar kursen och gör om den nästa år. Att få ett A, kan vara det roligaste som hänt mig på år å dar, men jag har en sådan extrem prestationsångest nu att jag dör.
Kan ju även meddela att jag är lite bitter att det är söndagskväll och jag inte ens fått ett sms. Borde vara glad för någon frågade efter mig i torsdags natt, jag smsade min crush (som total dissat mig) på fyllan och fick svar, jag svarade och fick ännu ett svar tillbaka, Chris kollar på flygbiljetter till Sverige nu i Dec - så jag har ingen anledning till att vara bitter, men jag antar att söndags pojken kanske påverkar mig mer än alla de andra ihop.
För övrigt har det öppnat en sushi resturang i Worcester, och det är inga mindre än två klasskamrater som startat den, jag och Olli prövade den idag - mums säger jag bara, var rikitgt supergott! Sen bakade vi kanelbullar och drack glögg, ännu mindra anledning för mig att vara bitter men jag kan inte hjälpa det är bitter så det skriker om det.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Har sagt det förr och jag säger det igen, JAG SAKNAR DIG!! VILL BAKA LUSSEBULLAR HELA NATTEN LÅNG MED DIG!

    2011-12-05 | 13:59:08
    Bloggadress: http://jua-h.blogspot.se
  • Catte säger:

    Man får vara bitter ibland och man kan se positiva saker i bitterheten, även om den överväger det mesta!

    2011-12-05 | 17:21:54
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: