My time.

Kategori: vardag

Om karma existerar måste jag under en lång tid, dvs hela hösten betett mig illa för karman har slagit tillbaka hela tiden, jag måste nu gjort något för att det verkar som om den slagit om. Jag skulle idag ringa till Parkers Lettings i Worcester och fråga om en lägenhet som jag tittat på för en månad sedan fortfarande är ledig då jag fått lov om ett lån för att betala de administrativa avgifterna, depositen och första månadshyran, pengar som för en månad sedan in fanns. När jag vaknade imorse och satte på datorn fanns ett mail från dem med ett svar på att den fortfarande är ledig och en application form. Nu skall den fyllas i och tummarna hållas för att jag får den. Den är perfekt för mig.
En one bedroom flat på tredje våningen, med ingång och hall på andra, trappa upp till en hall, till höger ett sovrum, till vänster ett badrum och längst in ligger ett vardagsrum med ingång till köket. Lagom stor för en person och läget är fem minuter från Business School, fem minuter från City center och två minuter från Olivia - vinst.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ååå hoppas det går vägen!!! <3

    2011-12-12 | 12:54:00
  • Catte säger:

    Den låter ju helt perfekt! Håller tummarna!

    2011-12-12 | 22:29:12
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: