Here comes that cranky bitch.

Kategori: vardag

En segare människa får man ju leta efter, jag har efter en veckas plugg lyckats få ihop 1000 ord, inte 3000 som jag önskat. Jag finner hela tiden hinde för min fortsatta effektivitet. En sak som stör mig rejält är att jag inte har Microsoft Project så jag kan få göra en Gantt chart, det skulle förenkla mitt liv rejält. En annan sak är att jag har påbörjar tjugoåtta miljoner punker och är halva klara med dem allihopa. Det roliga är att jag har gjort en superbra plan, men att applicera planen med teori, caset och min kunskap och förmåga att skriv aoch researcha är liksom inte riktigt i takt just nu.
Försöker istället börja med min andra uppstats, min 2000 ord långa fucking ethics assignment. Jag missade ju genomgången av den igår och mina lärare har inte lagt upp lektionen på Blackboard, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Strukturen är tydlig och vi har fyra olika ämnen att skriva om, jag har valt ämne, men nu då? Att komma igång är mitt största problem och att sitta i Norrland klockan 14.18 en torsdag är inte det roligaste, det börjar liksom bli mörkt ute, jag börjar bli redo att gå och lägga mig igen.. Suck.. Nej nu ska jag ta tag i saker och ting och försöka få något mer gjort innan dagen är slut (vilket den för mig iof redan är).
Vet inte vad som tagit å mig men har sedan igår varit extremt moody. Jag är irrierad och lättretlig, tycker att allt är piss. Kan bero på att ethics betyger ligger och gnager, att jag inte är hemma i Worcester och att jag är orlig för att jag inte kommer att få lägenheten. Suck på mig va.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: