Caroline the Grinch.

Kategori: vardag

Julkänsla är något jag inte längre kan identifiera mig med. Det var något som existerade när jag var barn, för trots att julkort var dagens stora sak, pepparkakor och känck bjöds på till fikat och stora snöflingor har dinglat mot marken hela dagen så känner jag ingenting. Jag har lite svårt att leva i nuet. Vill helst bara att julen ska vara över så jag får åka hem och fixa till mina arbeten.
Caroline the Grinch.
Har i alla fall börjat med ethisen idag och kommit 25% in i den, men mycket av de orden måste tas bort och skrivas om men så fungerar ju skrivprocessen. Vissa väntar med spänning på julafton och tomten, själv väntar jag på sales resultatet.
Men inom mig kanske det finns en gnutta hopp om julen, då jag fortsätter att se en julfilm varje kväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: