Im glad you came.

Kategori: vardag

Hemma efter en hård dag-natt-och nu dag igen framför mig. Efter 12h passet for jag hem för att mata djuren och snabbt ladda om. Drog in till stan och träffade mina gamla Marinare; Catte, Anna, Alexandra, Fanny och Dennis, helt underbart att se dem alla igen. Vi var på Sommar, helt ok ställe som en stor uteplats passade mig perfekt då jag ändå nästan alltid står ute när jag är på krogen. Träffade utöver mina babes, en massa trevligt folk och hittade en riktig rockstjärnan kopia, lång, långt mrökt hår, skägg och typ samma stil dock hade han inte sammetskavaj som den 'riktiga' rockstjärnan hade.
Vid två-halv-tre-tiden tog jag bussen till Norrtälje på "efterfest" eller private party som jag skulle kalla det.. Efter ett löppass genom Stockholms natten, jag, Anna och Catte sprang från stället till T-banan för att hinna med Mörby tåget (bör jag tillägga det det var 6 min tills den skulle gå när vi kom dit...)
Nu har jag nästan just kommit hem, ska åter igen ladda om för att att åka till jobbet snart.. Jag är galet otaggad på att jobba idag kan jag säga..

Mötte upp darlingsen vid spottkoppen.
Anna, Fanny och jag (bilder tagna med Pattes mobil).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: