Market economy?!

Kategori: vardag

Nu är det bara tre och en halv vecka kvar tills jag åker hem! Igår började jag förberedelserna med att leta upp saker och prylar som ska med, än så länge ligger det vitaminer, en shacker, ett dunderpack med hårnålar och en diskborste i väskan... Kläderna får vänta, men körde tre tvättmaskiner igår för att ha något att ha på mig sista tiden i Sverige.
Innan det bär av till Worcester igen så ska jag åka upp till Norrland en sväng och hälsa på min kära familj som bor där, taggad till tusen! Har inte hunnit träffa dem på hela sommaren på grund av allt jobb. Detta leder även till att jag troligtvis inte kommer hinna träffa den där killen jag sovit hos några gånger under sommaren innan jag lämnar Sverige bakom mig, då han åker imorgon och är borta en vecka, sen åker jag, sen jobbar jag, och sen åker jag igen.
Jag är trött på mackjobbet, nu är det lågsäsong och därav typ inga kunder.. Imorgon jobbar jag i alla fall på gruppboendet och där händer det alltid något! Men men, fixade så att jag skulle börja 11 och inte 9 idag så jag får väl ta och göra mig i ordning för att åka nu, pinsamt om jag kommer sent då liksom..

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Attans, gardinerna... du måste påminna mig när jag är hemma.

    2011-08-22 | 08:33:14

Kommentera inlägget här: