The sun will shine on us again.

Kategori: vardag

Snart skiner solen på mig i Worcester igen. Det kryper i benen på mig av längtan hem. Jag är supertaggad på att fixa i ordning längenheten, träffa alla underbara människor och självklart att plugga. Jag har alltid älskat skolan och sett fram emot skolstart, men i år är längtan större än den någonsin varit förut!
Läser boken "What they teach you at Harvard Business School" nu (mer info om den kommer senare), där de tar upp vissa saker jag lärt mig ex; gantt chart, balance sheet, income statement, kaizen och massa annat, vilket gör längtan till min vardag ännu starkare. Boken gör att jag blir ännu hungrigare på kunskap och betyg, och drömmen om att en dag göra en MBA vid Harvard Business School har börjar gro i mig. The sky is the limit, som de säger, right?
Mitt Worcester <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: