Probably the happiest girl in the world.

Kategori: vardag

Imorse nar jag vaknade hade jag ingen aning om var jag var. Jag var i mitt nya rum, i mitt nya hem, i var nya lagenhet. Mitt rum ar inte stort, men det ar mitt. Jag har en walk-in-closet, sa en av mina drommar ar uppfyllda i alla fall. Nu saknas bara lite mobler i varat hem for att det ska vara fullbordat.

Efter vi fatt nycklarna igar sa akte vi ivag och hamtade alla mina prylar. Sen blev det shopping av rengorningsmedel och ol, sen sa stadade vi koket och mitt rum och plockade in grejer, mitt rum ar nastan klart nu, behover som sagt "bara" en sang, byra och skrivbord. Det kanns helt fantastiskt att ha en EGEN lagenhet och jag undrar hur manga vuxen poang jag scorade igar nar jag blev overexcited over var tvattmaskin. Fatta att vi har en egen tvattmaskin!? Det ar drommen!!! Inte bara det sa har vi ett helt nytt kok samt ett nykaklat badrum och nya mattor pa tredje vaningen, vi klagar inte kan jag saga.

Lite andra news har jag ocksa for de intresserade, men innan vi borjar sa vill jag gora en liten adjustment rockstjarnan #2 blir sa jobbigt att saga da det finns en #1 sa vi kallar honom for Rufus istallet. Nar vi igar skulle ga med mina grejor fran James lagenhet till varan sa gick Rufus forbi, han sag oss inte men jag bestamde mig for att ropa hej, han kom fram till oss och vi snackade lite. Han hade tydligen forstort sin mobil sa han fick mitt nummer igen. Igar kvall gick vi (Jag, Emelie och James) till Firefly for att ta en ol. Nar vi satt dar och det var nastan stangning fick jag ett sms fran Rufus. Han var pa vag hem och James skulle ocksa hem sa vi mottes pa vagen da de for tillfallet bor at samma hall. Vi sa hej, han pratade med James, sen sa skulle han tydligen ga hem.. (nodvandigt att ens hora av sig till mig om man anda inte ville ses?) Anyway jag blev som ett fragetecken. Emelie och jag drog vidare till Bushies som var packat med folk, mer an i lordags, dar svepte vi nagra VK's men de gjorde inte sitt jobb sa vi drog oss hemat ratt tidigt, hon till James och jag till var nya lagenhet! Summan av kardemumman, nu har jag i alla fall traffat Rufus tva ganger sen jag kom hit, han sa att vi borde ses och typ ta en kaffe innan jag aker, but honestly, what's the point?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: