Like a melody?

Kategori: vardag

Shoppaholic med problem. Ja alltså problemet är att jag spenderar för mycket pengar. Hmm.. Idag hittade jag i alla fall den efterlängtade väskan, en kjol på rea (40:-), ett par jeansleggins från barnavdelningen (149:-), en mascara (då jag duktigt nog supit bort mina två på mina senaste utgångar...) och sen en flygbiljett till London den 13de så jag kommer hem till hösten, woho! Äntligen är allt fixat, nu taggar jag på senare i veckan och lön!!!

Åkte upp hit till Norrland för att fly Norrtälje, blev rejält arg och ledsen i måndags morgon pga av vissa människor men efter att ha umgåts med Alexandra, min syster och mina underbara farföräldrar så känns livet på banan igen och alla "problem" är som bortblåsta. Blev lite krångel med min klippning som skulle ägt rum men pga olika omständigheter så blev det inte av och snart åker jag till UK igen, men släkten fixar allt, nästa helg när jag är tillbaka här uppe ska jag bli klippt! 

Jag är i alla fall helt varm i hjärtat av kärlek, det är helt sjukt hut mycket man kan älska vissa människor. Min farmor och farfar är två av få personer här i världen jag älskar så att det gör ont. Att umgås med dem gör mig så glad, lycklig och jag får ett sånt lugn i kroppen. Jag ångrar inte en sekund att jag åkte upp hit igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: