I just can't explain.

Kategori: vardag

Back in Sweden... Mitt hjärta är tungt och humöret på botten. Jag känner saknad och sorg. Har inte alls någon lust att åka till jobbet nu, vill bara packa väskan och åka tillbaka. Har haft det helt underbart hemma i Worcester. Har bilder på lägenheten och grejer på mobilen dock tror jag att kabeln ligger i Woo så jag kan tyvärr inte visa dem för er. Men som tur är ska jag ju bo där så vi har all tid i världen.
Känns konstigt att försöka ställa om mig sweden-mode, i Woo så tar jag saker och ting som de kommer, lever efter rutin men med ett annat lugn, här stressar jag från jobb till jobb och försöker hinna med att träffa vänner osv i mellan.
Jag hade världens bästa resa från Worcester till Gatwick via Reading igår. På tåget mellan Woo och Reading så lyssnade jag på musik, åt körsbär och bara chillade i min egna lilla värld. På tåget till Gatwick konverserade jag med en dam i 55-60 års åldern om allt möjligt, det var supertrevligt hon totaly made my day. Sen på planet till Sverige, pratade jag med en 25-årig kille från innerstaden, kanon trevligt det med.
Jag älskar främlingar, jag tycker att det är helt fantastiskt att möta nya människor.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Sjukt snyggt med den mörka färgen ju!!

    Var 25-åringen en snygging med?

    2011-08-04 | 23:26:50
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: