I deserve everything.

Kategori: vardag

Någon dag när jag har tid och ork ska jag berätta för världen vad felet på Norrtälje och dess invånare är. Då kommer även förklaringen till att jag numera inte kan se mig själv ens bo i Sthlm i framtiden.
Usch framtiden, jag får huvudvärk av att tänka på den, jag har en sådan betydelselös vardag här just nu, så jag tänker, dagdrömmer och funderar för mycket. Det finns så mycket jag skulle vilja göra, så många platser jag vill se, kurser jag vill plugga, företag jag vill arbeta på, människor jag vill träffa, saker jag vill påverka, mitt i allt ska man finna "sitt livs kärlek" (jag tror inte riktigt på drömprisen, the one and only och allt det där, men någon dag i framtiden kanske jag gör det), hålla kontakten med sina vänner, skaffa familj, vara fashionabel, underhålla hemmet och allt annat sånt där, förstår ni min huvudvärk?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: