Good times!

Kategori: vardag

Igår nalkades det festligenheter som vanligt.. Aleks flyttar snart till mig, eller nästan, till London, om ett par veckor. För att fira det och säga hejdå till Svergie ställde hon till med partaj. Blev en riktigt lyckad kväll! Jag fick även träffa han den där en liiiiiten stund innan han skulle åka till Arlanda, så jag var helnöjd!
Övrtaggad brud.
Grilla i en blöt grill som redan haft glöd var en intressant upplevelse, men med mina pyroman kunskaper så gick det fina fisken och vi blev mätta och belåtna!
Elin, jag, Vian (pluggar också i England) och Aleks!
Jag var supersatsig och blandade drinkar hela kvällen, stod och skar lime och grejor.
Efter grillning och pre-party drog vi till Piren där jag bland annat sprang in i Juan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: