Boys boys boys.

Kategori: vardag

Match making hit och dit.

Aleks försökte få sin kille att introducera mig för en av hans vänner. Jag wingmanade Catte så hon ska på date snart. Elin får dikter på sms.
Jag vill inte träffa någon så det gör jag inte, men jag sover hos någon ibland. Jag har en blandad känsla av att tycka att det är perfekt och bekvämt samt att människan är en socialt inkompetent idiot. Men att träffa denna människa är som att vara timanställd vikare tjänsten slutar när man går från jobbet och är inte anställd fören man hoppar på nästa jobbpass, var det sista gången vi sågs så var det, inte värre än så, ses vi igen så gör vi det och då är det de som gäller under de timmarna.
Makes no sense? Welcome to my world.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag har ju sagt till Sebbe att han är degraderad till andre wingman nu då du är så mycket bättre på det! Haha!

    2011-08-13 | 16:34:18
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: