Working progress.

Kategori: hemma hos mig.

Jag ska aldrig mera i mitt liv köpa kläder, påminn mig om det! Jag fattar inte hur en människa kan ha så mycket som jag har, det är stört. Och det är ännu sjukare att jag har lika mycket till i Worcester.. Jag räknade hur många skor jag har, har glömt bort siffran, lika bra det. Har fixat hela garderoben idag i alla fall, känns skönt att ha ordning på något nu i alla fall.
Såhär ser resultatet ut, invändigt och utvädningt! Som ni ser passar inte den ena dörren, meningen var att jag bara skulle haft den stora garderoben men fick den lilla på köpet, å lika bra var väl ändå det, annars hade jag inte fått plats med allt. Ska i alla fall leta upp en till dörr, håller tummarna att det kommer upp en på Blocket då de kostar 500:- st och jag känner inte för att lägga ut de pengarna på en garderobsdörr. Nu ska jag sova för imorgon blir det måla och plugga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: