Why dont I just shut up and go to sleep?

Kategori: vardag

Jag tror att jag är allergisk mot Sverige. Vet inte vad som är grejen men ibland får jag en känsla i bröstet och magen som bara skriker "neeeeeeeeeeeeej". Känner mig lite lagomt depp nu, vet inte varför, har varit trött och ensam hela dagen, kan bero på det. För mig betyder födelsedagar att fika men familj och vänner, och javisst 25% av mina vänner på facebook har skrivit grattis dvs 120 pers cirkus, tre vänner har ringt och släkten har självfallet ringt. Men ändå kan jag inte undgå att denna känsla som påminner lite om loneliness (ni vet väl skillnaden mellan alone och lonley) infinner sig. Är väl lika bra att jag somnar nu och låter det gå. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Ludde, ett av mina eviga lyckopiller. Om inte så blire det plugg och hursom så ska jag till farbror doktor, mina föräldrar gillar inte min hosta som inte blir bättre.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ett par timmars jobb till sedan kommer jag hem och är med dig.

    2011-04-20 | 14:16:46
  • Catte säger:

    Har du och jag drabbats av samma sak i London tro? Jag har hostat konstant nu i två veckor...

    2011-04-21 | 01:33:07
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: