Time flies!

Kategori: vardag

Oj så var klockan redan midnatt. Har haft möte, lektion, middag med Emelie, lektion sen blev det städning av rummet och packning. Blev bjuden på middag av min nya stalker som jag tror är intresserad av Aleks men tackade snällt nej. Har varit igång hela dagen, fast än att jag borde legat hemma och vilat, är dock mycket nöljd med att gått på alla lektoner denna vecka.
Kollade just mitt resultat från Business Decision Making provet som kommit upp, jag gick B+. Jag är riktigt nöjd med mina resultat än så länge denna termin, har fått två B+ och ett B, hoppas att jag lyckas hålla betygen uppe nästa tenta period. Så Sverige förvänta er inte för mycket av mig, jag är sjuk och behöver vila, jag har tentaperiod när jag kommer tillbaka så jag behöver plugga, dock vill jag träffa mina vänner lite.
Jag fattar inte att jag åker imorgon, men jag är mer än förberedd i alla fall, har försökt packa ner så mycket som möjligt i väskan, nu är jag rädd för övrvikt, är så rädd för att inte få med mig alla grejor till sverige nästa gång jag åker dit. Kan inte fatta att detta året snart är slut, känns galet overkligt.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Välkommen hem!!! <3<3<3

    2011-04-15 | 16:07:07
  • Catte säger:

    Åh grattis till betygen!

    Snart ses vi!! :D <3

    2011-04-15 | 16:09:08
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: