Two parties in a row.

Kategori: vardag

I fredags firades jag av mina närmaste. Kalaset började på Hotell Sandberg med vin och fix, sedan blev det middag på G, sen lite pre-party hos Aleks sist men inte minst gick vi till Mobergs. Blev dans, shots och jag träffade gamla skolkamrater från högstadiet, mycket trevligt. Efter två hade vi dansat klart och tog en prommis till Statoil för en liten dos fyllekäk, en Karl-Sune stod på menyn för Elin (ni kan ju gissa vem eller vad Karl-Sune är).
Utanför Hotell Sandberg i väntan på Taxi Selma.
Middag!
Guntrumx2 på plats, p-p-p-party
Igår hade Alexandra sitt avskeds pre-party. Där bjöds det på god mat, trevligt sällskap och jag intog rollen som nykter bartender. Blandade några exotiska drinkar vid namn Razzafari (bacardi razz, vodka spetsade hallon, fanta och grenandine), Piggelino (piggelinglass, vodka, sockerdricka), Doktor Kosmos (vodka, lime, tranbärsjuice, sockerdricka), bjöd även på piggelinshots som kort och gott är vodka och piggelinglass. Pelleponken var där Palmis, Lotta och Madde också, var kul att återse gamla goa ansikten. Alexandra verkade ha kul och nästan alla drog vidare på krogen, inte jag då fattiga studenter inte alltid kan unna sig utekvällar i storstaden.
MAAT!
Piggelinshots!
Nyfärgat hår, älskar hur blåa mina ögon blir i en nyans mörkare hår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: