Reunion.

Kategori: vardag

Igår blev det ett klassiskt pre-party på mitt rum i sällskap av bästaste Emelie. Vi har det så kul vi två, finns lite roliga videor på min kamera nu, tyvärr kan jag inte lägga in varken bilder eller videor på datorn då jag satte lösnaglar igår och får nu inte ut minneskortet ur kameran. (Denna bilden la vi dock över igårkväll redan)
Två flaskor España gjorde ju sitt (vi delade alltså), Bushies var over-crowded, gick inte att dansa, inte för att jag var riktigt i dansform.. Träffade som tidigare nämt Lillen ute, jag sa tidigare igår att det var bye bye till alla använda killar, höll det nästan, nu är det verkligen bye bye i alla fall och det gjorde jag nog ganska klart när jag sa åt honom att "you had your chance, you blew it" vände på klacken och gick hem. Men han verkade inte ledsen för det utan sa bara "fine", det är ju inge kul att gå omkring och krossa hjärtan om de inte blir ledsna, haha, nej nu ska jag inte vara sån. Även jag har gränser och måttet kan bli rågat och det var vad som hände igår, jag väntar faktiskt inte på någon så då fick det vara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: