Perfect day.

Kategori: vardag

Igår höll jag på att tvätta lakan och handdukar, medan tvätten torktummlades tänkte jag vila lite genom att ligga på sängen och lyssna på musik. Vaknade sedan med ett ryck och undrade var jag var (hatar när det händer), kom på att jag hade tvätt i tvättstugan och tänkte gå och hämta den kollade på klockan som visade 04:03. Eftersom tvättstugan var stängd la jag mig och fortsatte min skönhetssömn i sängen utan sängkläder (jopbbigt när tvätten blir inlåst).
Dagen började med lite mer tvätt och städning av rummet, skönt att ha packat upp direkt. Sen blev det lite plugg på skolan med Emelie. Efter det gick vi till en uteservering med Elin, Ullis och Tanja. Nu har jag just kommit hem från gymmet (gaaah va skönt det var, I'm back on track). En helt vanlig dag här i Worcester and I love it, lagom mix av nytta och nöje. Imorgon blir det gym, plugg och parkhäng tror jag, hoppas att vädret fortsätter att vara fint, idag har vi haft strålande sol, skönt trots att det varit lite kallt i luften.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Hahaha! Då vet du i alla fall att ingen kommer och snor den ur torktumlaren! <3

    2011-04-28 | 14:55:16
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: