Mold in my room = problem. Solution? Perfume.. Idiotes!

Kategori: vardag

Ända sedan jag kom tillbaka till Worcester har det luktat mögel i mitt rum. Jag trodde att det var något jag hade där inne som luktade så jag har städat och vädrat ut. Men imorse luktade det mögel igen. Hörde förut att tjejen som bodde under mig flyttade ut för att det var mögel i taket. Så jag mailade accommidation office och berättade om detta, vill ni veta vad jag fick för lösning? Jo en sådan rumsparfymerare! Nu har ju idioternas idioter överträffat sig själva. "Det är ju inte jättebra att det luktar mögel men vi sätter in lite luktagott så känner hon inte av det..". Vill bara stypa idioterna, de har varit inkompetenta ända sedan jag flyttade in men detta tar ju helt klart första pris. Hoppas jag blir riktigt sjuk så att de kanske lär sig att om det uppkommer ett problem så måste man kanske ta tag i det lite mer grundligt.

Kommentarer

  • MaMI säger:

    Ring Miljö- och hälsa och anmäl dem!!!

    2011-04-28 | 23:18:10
  • Mami säger:

    Ring Miljö- och hälsa och anmäl dem!!!

    2011-04-28 | 23:19:04

Kommentera inlägget här: