Lots of love!

Kategori: vardag

Det är superhärligt att ha mina tjejor här! I onsdags kväll gick jag och Selma ut med Ella och Ami, blev en sväng på Bushies innan vi tog en taxi bort till Shub Hill för att möta Aleks som kom dit vid 02 tiden. De fick ett riktigt välkomnade till Worcester med lite käk på Shackeys, chiken doner meat with fries and sallad, mums. 
Torsdagen var lite små mulen, men det blev en sväng på stan och en glass. Under kvällen blev återigen ett besök på Bushies med ett stopp på Sin innan, Aleks var lite sugen på att ta plusen på Worcesters nattliv. Jag är gymt imponerad av Aleks som höll takt med mig på Jägerbomben. Träffade några killar vi hände lite med, trevligt att träffa lite locals som inte är uni studenter, det händer ju inte allt för ofta.
Dagen idag har varit toppen, men liten sväng på stan (jag hade iof lektion hela förmiddagen) och häng i favvoparken. Jag fyndade på Primark köpte ett fyrpack muggar för £1. Sen blev det middag på en italiensk resturang (äntligen fick jag min risotto som jag craveat över i evigheter nu) och sen lite häng på Postal Order med Olli, Robert, Elin och hennes syster med pojkvän. Nu blir det att ta igen lite sömn för att imorgon blir det sooola hela dagen och sen house party på kvällen följt av ett besök på Bushies.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: