Birthday girl!

Kategori: vardag

www.tröttbrud.se skulle man kunna kalla mig, har handlat, diskat städat och bakat, sen dog jag framför True Blood en stund. Är helt slut. Men nya tag, måste troligtvis börja fixa med middag snart. Blir inget storfirande idag, utan bara en lugn middag bestående av hemmagjord pizza med familjen och deluxe cheesecake efteråt.
Födelsedagar nu för tiden är inte desamma som förr, kan också bero på att jag är lite småsjuk och inte har någon energi till att göra något.
Bakom mig ser ni lite av resultatet som börjar likna ett beboligt rum, jag saknar nu endast ett nytt golv, lister, en dörr (som skall målas och sen ska fönsterkarmarna målas också), plus att min byrå och nattduksbord skall målas om, sen en ny garderobsdörr och sätta upp lite tavlor på väggarna. Oj insåg just att det är massa kvar att fixa. Det ser dock helt ok ut här inne och känns lite hemmigt. Höll nästan på att glömma min fina sänggavel som också skall målas innan den ska komma på plats. Jag tror att jag ska måla i sommar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: