Always up to something.

Kategori: vardag

Är på "hemmaplan" nu. Har avnjutit en natt i min egna säng, som inte alls gav mig den magnifika upplevelse som jag förväntat mig, kan det vara så att jag vant mig vid min lilla uni-säng där fjädrarna trycker upp i ryggen när man sover? I alla fall så är mitt rum här i Svea kaos (kanske är därför jag inte kunde sova ordentligt inatt) så det skall fixas innan jag far tillbaka.
På dagens agenda står det stort att träffa Elin! Sen ikväll blir det nog att lägga in alla mina kläder i nya garderoben och packa upp. Söndagen skall ägnas åt plugg och kanske lite målning av rummet (har har fortfarande bara målat två väggar, det ser lite småkul ut). Mitt rum representerar hela huset rätt bra nu, alla rum är påbörjade projekt men inget är helt färdigställt. Det är lite frusterande men samtidigt peppande för att jag kan se hur fint det ska bli överallt när det blir färdigt.
Ja ni ser ju kaoset, när garderoben är fixad (dörrarna ska sättas fast, intredningen skall flyttas om och sopsäcken som står mitt på golvet innehåller mina kläder som fint skall hängas in) ska tv:n slängas ut, spegel upp åvan byrån, samt att väggarna till vänster och höger skall målas, och efter det kan jag sätta upp min Chanel tavla och gardiner. Juste jag ska få en dörr till rummet denna vecka också, woho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: