lördagskväll.

Kategori: vardag

Igår kväll var jag hos min chef och åt middag tillsammans med alla anställda som tack, fick även en liten pressent en femhundralapp, i like. Så tidigt efter middagen som jag kunde utan att vara oartig lämnade jag Lena och gänget och åkte in till Norrtälje för att möta upp gänget.

Hemma hos Kristoffer var det full rulle, han hade sin avskedsmiddag igår och familjen festade loss när jag anlände. En stund senare kom även tjejerna och Juan dit. Så gänget var samlat för sista gånget på ett tag. Det börjar sakta slå mig att Kristoffer faktiskt åker imorgon, men än har det inte landat, på samma sätt som det inte landat att jag själv om en vecka far ner.


Kommentarer

  • Catte säger:

    Åh vad härligt det låter, men sorligt att du försvinner snart!

    2010-09-05 | 20:45:29
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: