Omtumlande dag.

Kategori: vardag

Gick upp vid sjutiden imorse själv, Kristoffer var way för trött för att gå upp med mig och jag tror att han behövde sova. Duschade själv, åt frukost själv, myste i två minuter och körde sedan till trafikskolan. Körde en lektion, träffade Selma, skrev några tester, ringde CSN, körde sedan hem till Kristoffer myste i fem minuter och sa hejdå, även fast jag fortfarande inte vill tro att han åkt. Åt lunch, åkte in till Stockholm, skrev teoriprov och KLARDE DET (wohoooo!!), köpte skor, åkte till Marina och sa hejdå, träffade Aleks, åkte till Norrtälje, körde en lektion, käkade middag med Aleks, åkte hem, körde och nu sitter jag här.

Vet inte om det var bra eller ej att jag tog en lektion till istället för att stå på Arlanda och gråta. Grät så att det räckte igår. Känns asknäppt att vara hemma i alla fall då jag senaste veckorna praktiskt taget bott hos Kristoffer. Känns asknäppt att han åkt. Nu sitter jag som ett fån och väntar på att han ska logga in på Skype så jag får höra att resan gått bra.


Kommentarer

  • Mami säger:

    Grattis!!!

    2010-09-06 | 23:10:54

Kommentera inlägget här: