noll blogglust.

Kategori: vardag

Vill mest bara glömma allt hemma, vill leva här och nu och det är det jag gör. Finns så mycket jag älskar i Sverige; knäckebröd, fil, marabou choklad, mina käraste vänner, min familj, men det är samtidigt så mycket skit och fulspel som jag bara är glad att vara borta ifrån.

Ikväll är det welcome party uppe på campus så det lär jag ju gå på och imorgon har students union ordnat ännu ett welcome party, så jag välkommen känner jag mig här i alla fall. Har just lagat min första student måltid: pasta med ruccolasallat, tomater och oliver med vinigrett till och ett glas mjölk (hör och häpna jag dricker mjölk), det är ju en rätt bra måltid i alla fall trots att det inte fanns mycket till proteiner på den tallriken. Farmor ringde medan jag lagade mat, och thank god för henne, världenst mest underbara person.

Jag hinner knappt sitta vid datorn men när jag väl gör det går jag in på sidor som gör mig allt annat än glad, jag vet inte varför jag fortsätter med detta självplågeri men nu ska länkarna tas bort från "favorier" och förhoppningsvis glömmer jag bort adressen.




Hade ett snabbt samtal med Catte igår, det var underbart att få höra hennes röäst och hur hon har det, för er som inte har skaffat skype och addat mig än, gör det!! Måste vara en av de bästa uppfinningarna någonsin.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Älskar dig och saknar dig!

    2010-09-18 | 16:14:12

Kommentera inlägget här: