jag firar stolt!

Kategori: vardag

Jag firar stolt att Moderaterna gjort sitt bästa val någonsin, 30% är ett fantastiskt resultat. Men tydligen får jag inte fira den stora seger mitt parti gjort utan jag ska som alla andra klaga och vara rädd och ledsen för att det gått bra för SD men jag vägrar. Jag är nöjd och glad för Moderatenas framgång!

Jag tycker att det är otroligt underhållande hur mycket skit sossarna och mp kastar just nu, sorry att ni gjorde ett dåligt val men kasta inte skit på oss för det, och inte på sd heller. De lyckades värva de väljarna som vi inte lyckades värva, good for them.

Det är också underhållande att se hur mycket svenskarna lägger ner på energi på sådant de inte har någon makt att påverka längre. Vi har gjort vårat val nu är det dags för de stora pojkarna att fixa resten. Jag tycker att det är bra att vi alla har en åsikt och reflekterar över resultatet men personangrepp och facebookkrig, come on? Get over it.

Jag sitter här i England och känner en enorm lättnad över att slippa möta alla missnöjda och panikslagna människor. Pratar med Dino nu, den enda människan som är vaken, online och har något vettigt innanför pannbenet. Imorgon ska jag köpa mig en Tobrelone och äta den med ett leende på läpparna, det finns inget någon kan göra eller säga för att förstöra min lycka i mitt blåa hjärta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: