All my girls stand in a circle and nobody's gonna break through.

Kategori: vardag

Idag har jag packat hela långa dagen, snart är hela rummet färdig packat och imorgon åker större delen av mina grejor iväg. Det blir nytt hus jag åker hem till i jul så då blir det att packa upp och fixa. Selma hörde av sig i eftermiddags så jag åkte till henne och drack te, åt godis och snackade skit. Jag börjar märka vilka som är riktiga vänner nu. Selma och jag har inte setts så mycket under gymnaisetiden men varje gång vi ses är det som om ingen tid passerat. Hon är min äldsta vän i Norrtälje och fortfarande en av mina bästa vänner, hon finns där för mig vad som än händer och oss spelar det ingen roll om vi inte hörs på länge för när vi väl gör det är det underbart. Det är lite tråkigt att vi börjar hänga igen när jag precis ska flytta, men vår vänskap ska ingenstans. Det är vänner som Selma jag ska ha, som finns där och älskar mig oavsett.

Kommentarer

  • Mami säger:

    <3

    2010-09-18 | 16:13:46

Kommentera inlägget här: