You have no one on your side, fight your own troubled mind.

Kategori: vardag

Hatkärlek måste vara det bästa som finns. Financial comcepts har gått från att vara mitt hatämne till att bli det som är roligast. Det jag pluggar med glädje och börjar med i tid. Vet inte om det har att göra med att jag kan plocka fram mina kunskaper från Företagsekonomin och UF, att det är trevliga människor i min seminariegrupp eller att jag kan se mina resultat och framsteg. Men det var ju detta jag ville plugga och nu har jag återfått min ekomoniglädje.

Imorgon påbörjar jag äntligen min resa mot Sverige. En natt hos Kristoffer i London först sen kommer jag äntligen hem, som jag längtar. Någon måste spärra mitt visa-kort för ända sedan jag kom hit har jag shoppat som en galning och det finns liksom inget stopp på det. Har lagt undan lite pengar så jag har lite att leva på efter nyår eftersom att jag inte vet när min nästa CSN-utbetalning kommer. Idag blev det i alla fall ett par riktigt höga stövlar. Jag älskar England. Jag älskar att de inte har någon matkultur, för det gör britterna feta, vilket i sin tur leder till att de gör skor som passar tjockisar. Jag har inte haft ett par höga stävlar sedan jag gick i sjuan tror jag för mina ben är för tjocka för att kunna få på sig dem. Idag i butiken stod jag och valde mellan två modeller, det har nog aldrig hänt förut.

Känslan av att detta är mitt hem har inte kommit än. Jag hoppas att den börjar göra det när jag kommer hem från Svergie och att jag lyckas uträtta alla de ärenden som jag vill hinna göra. Idag funkar saker och ting inte som det borde men jag ska se till att det blir en förändring!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: