Jag fick just ett jobberbjudande!

Kategori: vardag

Hur awesome är inte det? Sitter hemma och chillar och får ett jobberbjudande, utan att ha sökt något, galet nice skulle jag säga. Ems, eller Tom som han heter började skriva till mig på msn (vi har inte pratat på flera månder), vi pratade lite om vad vi gjorde nu för tiden han frågade vad jag sysslade med och jag frågade om hans nya jobb. Han berättade vad han sysslar med (säljchef) och tyckte att det var synd att jag bor i England nu för han tänkte höra om jag ville ha jobb.Det var ju synd men jag sa att jag gärna vill ha jobb i sommar och de sa han att han kunde ge mig typ. Jag fattar ingenting men det är ett jobb som säljare av larm i alla fall, arbetsuppgifterna skulle innehålla att ta kontakt med människor, gå på bokade möten och sälja en larmlösning med väktartjänst. Jag har ju alltid velat pröva på ett jobb som säljare så detta kanske är min chans, vi får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: