Getting through the day.

Kategori: vardag

En sak som jag inte uppskattar helt och fullt ut är att måndagar är en av de hetaste utgångs dagarna och att jag har lektion klockan 09:15 på tisdagar. Igår var det vilt party på våningen över mig, de klampade, hoppade, sjöng och stojade och jag hörde allting, mindre roligt. Till slut gick de i alla fall ut och det blev den stunds tystnad innan mina flatmates kom hem och hoppade i korridoren och bankade på alla dörrar. Idag är jag trött.

Fick en trevlig överraskning på marketing lektionen i morse i alla fall varken Nam eller Sean som skulle prata the main part av vår pressentation var där så jag fick hoppa in, gick helt ok. Ska vila lite och ladda om inför kvällens lektion, får se om jag tar en sväng via gymmet. Måste i alla fall förbi sports center för att kolla på listan på vilka som klarade trialas i fredags.

Bjuder på denna godingen i dag också!

(Stimmband – What a Day for A Daydream)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: