får jag aggra ut?

Kategori: vardag

Ja det får jag.

Måste bara få ut mig lite ilska över vilken extrem idiot Voldemort är. Han smsade mig när jag och Kristoffer började hänga igen och jag svarade på dem ibland och ibland inte. Han skickade ett dagen innan jag for till England men jag hade fullt upp då så svarade när jag satt på flygplatsen, men han svarade inte sen (han svarar alltid). Har skickat mail till honom och de har han inte heller svarat på. Idiot. Han gör fan alltid som han vill och förväntar sig att jag ska finna mig i det. Mansjävel. Sen jag kom hit har jag inte tänkt på honom en enda gång, men kom att tänka på honom nu när jag såg att han varit inne på facebook. Han kan ju glömma att vi någonsin ska ha någon mer kontakt efter hur han beter sig gång på gång (får se hur det blir har ju inte funkat de andra 20000 gångerna...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: