I like my money right where I can see it, hanging in my closet

Kategori: hemma hos mig.

Vill visa er en grej jag köpte för ett par veckor sedan. Här i england har de vissa, enligt mig galet onödliga valörer, exempelvis 1 penny, 2 pence. Dessa små pengar handlar jag aldrig något för utan de hamnar i myntfacket som till slut blir så tungt att jag måste tömma det. Hade en hög med små pengar i bokhyllan förut men det var galet opraktiskt så då började min jakt efter en spargris.

Letade efter en vanlig grisformad i ljusrosa eller silver men fann ingen, sprang däremot på denna efter x antal veckors letande och kunde inte låta bli. Den var inte vad jag hade föreställt mig men det är perfekt.







En klacksko formad spargris! Den är inte bara en snygg inrednings detalj utan påminner mig även om vad jag kan köpa för pengarna som jag stoppar i den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: