I don't know where we going? I don't know who we are?

Kategori: vardag

Fick ett sms av Victor igår som undrade om jag ville med och käka pizza, klart jag tackade ja. Efter en superbillig middag med Victor och hans flatmates kom Emelie hit med lite öl och så började kvällen. Efter en varsin öl hemma, drog vi till en pub och sedan till Bushwrackers!

Kvällen var rolig, vi körde med missions. Eftersom att alla lag har socials på Dive på onsdagar är jättemånga utklädda så vi satte poäng på hattar, svärd osv och körde igång, om vi lyckades ta ifrån någon sin utklädnad och den andre av oss såg det fick vi poängen. Jag vann, men Emelie vann nog något annat.. Träffade jättemånga trevliga männiksor i alla fall, vilket var superkul. Blev lite besviken på en sak men det tar vi inte in public..

Kommentarer

  • Mami säger:

    Vad glad jag blir när du är ute och har kul<3<3<3

    2010-11-11 | 16:02:42
    Bloggadress: http://www.freewebs.com/ninanova
  • alekssss säger:

    jag saknar dig redan <3

    2010-11-11 | 18:42:16

Kommentera inlägget här: