I <3 Sweden

Kategori: vardag

Är "hemma" från mitt kära Schwedenn nu. Känns knäppt att vara tillbaka i Worcester. Men här är jag i alla fall och i morgon har jag min första pressentation. Är jag nervös? Om jag är. Är jag förberedd? Nej. Förvånad? Nej. Är jag sugen på att förbereda mig inför morgondagen? Nej.

Svergie var i alla fall underbart. Utgångar med mina älskningar. Ikea och andra varuhus utflykter med Mami. Fika, fika och fika med gullungar som förgyller mina dagar. Gasat runt har jag gjort en hel del också, både i mammas lilla Groda och i mitt Vårlåk. Önskar att sju veckor går fort så jag får komma hem igen.


Myst massa med mannen i mitt liv har jag gjort, Stig älsklingen och jag.

Här är huset. (Sandra det ligger i Täby(Norrtälje)/Björnhålet. Man sväger av E18 vid Rösa, och svänger sedan mot Lännaby). De två fönsterna på övervåningen i mitten ska bli mitt nya rum, när renoveringen väl börjar.


Kan det bli mer Svenskt? Fil måste vara något av det godaste som finns.
Höstidyll i trädgården.

En lycklig ägare av Vrålåket!


Fika med Elin och Aleks på Landkrabban.


Höstprommenad på landet.

Jag kan inte annat än att känna mig hemma på Mobergs dansgolv med dessa pärlor vid min sida.

Massa love till alla som gjorde min Sverige-resa så fantastisk snart ses vi igen! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: