Good girl.

Kategori: vardag

Sitter pa biblioteket och pluggar nu (dar av inga svenska bokstaver..). Har haft ett mote med en programme adviser, gav mig inte jattemycket men vi kom i alla fall fram till att jag inte ska lasa 'Issues in advertising' nasta termin utan 'Business law' istallet. Troligtvis en mycket trakigare kurs men jag vill inte jobba med marketing eller advertising sa kursen kanndes onodig, Buisness law a andra sidan kan vara bra att ha om jag valjer att byta inriktning senare till HR eller PR (Human resources, Public relations). Sa vi far se vad som hander senare. Ska boka in ett mote med en annan kvinna och prata om vilka anstallnings mojligheter jag har med den utbildningen jag valt nu.

Att ga till bilblioteket insag jag just ar en utmarkt ide for mig com har noll sjalvdisiplin, har finns det inget annat att gora an att plugga. Har skrivit halva academic essay som ska vara inne pa fredag och nu ska jag gora klart min och Victors pressentation som vi ocksa ska halla pa fredag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: