Friday night in Worcester.

Kategori: vardag

Provet i fredags gick superdåligt, hann inte göra klart det så läraren slet det ur handen på mig och flera frågor lämnades obesvarade. För att glömma den hemska upplevelsen bestämde vi oss för att gå ut. Kristooffer kom hit och vi gick upp och förkrökade hos Theresa på St.Johns. Kristoffer mådde dåligt så han gick hem men vi andra fortsatte. Hade för en gång skull kameran med mig.



Rikard, Theresa och Jag, kan inte riktigt definiera vad vi gör.


Emelie och Victor som var full som en kastrull, aproligt!

Redo att prommenera till stan.

Väl inne och med varsin drink i handen.

Typ..





Det blev relativt sen hemgång, första gången någonsin jag stannade till stängning. Blev lite problematiskt att komma hem sen eftersom att Kristoffer hade mina nyklar. Men ringde Amelie som kom och öppnade grinden, knackade på Elin fönster så hon kom och öppnade ytterdörren och sen stötte jag som tur var på Joe (min flatmate) som öppnade in till lägenheten, sen hade Kristoffer snäll som han är lämnat rummet olåst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: