Boring day.

Kategori: vardag

Fixade ihop seminarie frågorna och var oförtjänt pigg på lektionen, trots att föreläsaren är väldens tråkigaste. När han pratar vill mina ögonlock oftast falla ihop och mina öron kvida ihop så jag slipper lyssna men det gick som sagt bra.

Drog ut på stan en sväng sen för att köpa lite ansiktsprodukter till Nicole, dock upptäckte jag att jag fått en product fel (för oliy skin istället för dry, inte optimalt), så fick gå dit igen och byta. Fick sällskap att Courtney då i alla fall så det var ju trevligt och att byta var inte heller några problem (skulle nog aldrig fått byta i Sverige trots att jag inte använt produkten).

Råkade köpa en liten grej till mig med, visar imorgon. Nu sitter jag bara och fördriver tiden tills det är dags att gå upp på min kvällslektion, börjar bli snart så jag ska väl ta tag i mig själv och packa skolväskan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: