A Big misunderstanding?

Kategori: vardag

När jag var i London för två veckor sedan köpte jag Sex and the city boxen med alla säsongerna. Började vid tredje och har nu sett klart boxen. Det var halva mitt liv i två veckor men nu är det slut, känns lite tomt. Ska snart titta på första filmen innan vi ska iväg och kolla på HarryP. Dock är det nog bra att den är slut, börjar sakna mina vänner hemma alders för mycket.

Jag har alltid hatat big för att han är ful och dum, men nu när jag sett alla avsnitt i ett tjå måste jag säga att jag ändrat uppfattning. Adian har alltid varit perfekt i mina ögon men med allt som hänt senaste året har jag bytt syn på honom också. Adian är ett riktigt as, ett snyggt sådant (men så brukar det väl vara), men en osäker, tråkig tölp som inte är ett dugg bättre än Big. Fördelen med Big är dock att han faktiskt tar dig i kragen. Kärleken mellan Carrie och Big är äckta och supergullig och allt sånt där som man vill att den ska vara.

Kan även tillägga att jag hatar Ryssen, har är kall, konstig, gammal och äcklig. Men att jag diggar Burger, även om även han är en osäket mes som inte ens vågar göra slut, men det var ju bra i början..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: