what's on your mind?

Kategori: vardag

Paulo Coelho 14/05 The strongest love is love that can demonstrate its fragility ( El amor mas fuerte es aquel amor que demuestra su fragilidad )

Paulo Coelho
12/05 Behind a cold face there is always an insecure heart ( Detras de un rostro frio siempre hay un corazon inseguro )

Paulo Coelho 11/05 A person in love can act as a mad person, but never as an idiot (Una persona enamorada puede actuar como loca pero no como idiota )

Paulo Coelho 07/05 To understand love, first understand freedom (para entender el amor, primero compreenda la libertad )

Paulo Coelho 30/04 You deserve the good things that happen to you. Don't feel guilty! Important meetings are planned by the souls long before the bodies see each other ( Mereces las cosas buenas que estan en tu vida. No te culpes! Encuentros importantes son planeados por las almas mucho antes de que los cuerpos se vean)

Fem dagen citat från mannen i mitt liv. Var och en av dem speglar olika situationer jag just nu möter. Jag måste gå igenom tre samtal som alla kommer vara jobbiga på sitt vis. Ett där jag har övertag, ett där jag käner mig i underläge och ett där vi är på samma nivå. Jag måste reda ut nystanet som växer för var dag. För sommaren närmar sig med stormsteg och man vet aldrig vilka spöken som kan titta förbi då. Jag måste släppa mitt hjärta fritt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: