Söder.

Kategori: vardag

Trodde att det var så över för mig som det kan bli, men jag hade fel igen eller som vanligt. Gick på Söder idag igen, samma känsla, som det suger till i magen och allt känns bara fel. Vill inte bli påminnd, men vad är det första jag ser när jag sätter på datorn? Kul. Jag tänker glada tankar, jag tänker glada tankar, jag tänker glada tankar. Jag lever i nuet och inte i det förflutna, eller jag försöker. Varje dag är en dag längre ifrån och de säger att tiden läker alla sår, något jag aldrig trott på och säkert aldrig kommer att tro på heller men det är ju värt ett försök.

"Jag kan sitta flera timmar
jag kan gå igenom allt
det tog slut för länge sen
men du är överallt"

Jag vet att du hatar Melissa, men du är alla hennes låtar för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: