Sista satsningen.

Kategori: vardag

Det är bara en vecka kvar med plugg för mig nu. På tisdag är det dags för det fruktade nationella provet i matte och sen har jag tre rest uppgifter kvar.

Vet inte hur jag lyckades dra på mig så mycket, men börjar man halka efter byggs berget med saker som man inte hinner med fort väldigt högt. Jag har lärt mig att det är omöjligt att hinna med sakerna i dagsläget och gamla saker på samma gång. Sjunger därför "nere på botten här är det toppen" och tar sats och siktar mot ytan. Ett prov och 3 uppgifter. Det är inte omöjligt, speciellt inte om jag är lika mycket superwoman som jag var förra veckan, är iof sjuk nu men det ignorerar vi.

Jag kan se slutet, jag ser ytan, det är inte långt, det är inte jobbigt, detta klarar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: