Och så var det bara två kvar.

Kategori: vardag

Måste bara säga att jag är bäst i världen! Eller typ i alla fall, klarade matte c nationella så får g i kursen, wohoo! Mitt första g, men det är smällar man får ta. Har typ just skrivit klart en psykologiuppgift också och imorgon ska vi officiellt avveckla vårat Uf-företag. Det närmar sig slutet och jag börjar se ljuset. Då är det bara två uppgifter kvar sen, och en av dem måste vara inne imorgon så då vet ni har ni har mig. Sen är det sista psyket som jag duktigt nog har börjat på.

Idag åkte jag, MJ och Catte till IKEA efter skolan. Jag köpte coctailglas och en filt (tänkte ha den att picknicka på i sommar, kostade bara 13:-). Det roligare var ändå MJ på IKEA (hon har enbart varit där en gång innan) hon var helt amazed av vad billigt allt var. En mjukglass för 5:- satt fint på vägen ut också (att jag efter det sett gravid ut hör inte till saken).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: