Någon där uppe måste ha sett mig..

Kategori: vardag

Det är inte meningen att jag ska ha någon tur överhuvudtaget. Jag har bara en uppgift kvar att lämna in, jag har bara ett g, jag håller på att bli frisk. Självklart måste något hända så att allt förstörs.

Idag blev min mobil stulen, kul. Så nu sitter särket någon äcklig människa och runkar till bilderna på minneskortet och läser mina mest privata sms. Jag känner mig naken, jag känner mig ledsen, besviken, arg och rädd. Det är äckligt att tänka på att någon människa som jag inte har en aning om vem det är, som kanske vet vem jag är tittar igenom mina bilder och mina meddelanden. Jag vill ha tillbaka mina kontakter, mitt telefonnummer, min mammas telefon och mitt minneskort.

Vad ska man göra, har prövat ringt och smsat. Någon svarade på första samtalet, allt som hördes var brus. Har just gjort en polisanmälan, inte för att det kommer hjälpa men det känns skönt att ha gjort det i alla fall. Nu ska jag krypa upp i soffan med chips och en film och inte smsa någon för jag har ingen telefon.

Kommentarer

  • Pingu säger:

    Vilken jävla skit! Skulle jag vilja säga.

    2010-05-31 | 21:34:16
    Bloggadress: http://piinguu.blogg.se/
  • MJ säger:

    Hmm kan vi tracka honom/henne med hjälp av någon "röst-detektor" för att sedan åka dit för en fight? SNÄLLA!!!

    2010-06-01 | 02:25:18
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här: