lite naturplugg sen sängen.

Kategori: vardag

Har skrivit klart slutloggen i UF och skickat in den samt skrivit tre sidor på en engelskauppsats som jag inte orkar bry mig om längre utan tänker lämna in imorgon. Jag är en maskin denna vecka som jag så fint uttryckt det hela dagen. Alla fucking arbeten ska in, thats it and that all. Om jag håller mig till planen kanske jag kan gå på skiva imorgon, hoppas hoppas. Ska därför läsa några sidor i naturboken och sedan kolla på en dokumentär eller vad det nu var, orkar jag skriver jag en halv reflektion på en halv A4 också.

Hatar denna vecka. Lova att belöna mig om jag överlever!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Överlever du ska vi ta den där biodaten som vi pratade om i påskas!

    2010-05-19 | 09:59:45
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Mams säger:

    Du och jag ska fira med en dagskryssning till Åland när du avverkat allt arbete och kan slappna av ordentligt.

    2010-05-19 | 15:28:09
    Bloggadress: http://www.freewebs.com/ninanova

Kommentera inlägget här: