Ligger här i sängen och kan inte sova so...

Kategori: vardag

Ligger här i sängen och kan inte sova som vanligt. Datorn är långt borta och avstängd så det får bli ett smsinlägg. Alltid när jag inte kan sova vill jag prata i telefon eller smsa. Önskar just nu att jag kunde få ett sånt där härligt oanständigt sms, men personen i fråga som brukade skicka dem befinner sig utomlands på någon båt. Facebookade lite med honom idag men saker och ting kommer aldrig att bli desamma igen, inte när han gjort bort sig två gånger. Annars flyter det på på en konstant nivå under vattenytan, trodde jag gjorde något smart i fredags, men planerna gick ju inte i land så lite ånger och bitterhet finns hos mig, men jag vet att jag försökte göra det rätta. Sängen ska få ett nytt försök och jag fick ju faktiskt skicka iväg ett sms, fortsätter mina sömnproblem kommer ni stackars krakar som läser bloggen få läsa oanständiga åkniginlägg. Oh no, jag ska inte sukta er, you might like it ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: